CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torek, 8. januar 2008

Še Malo 3D


Končno bom malo pisal tudi jaz.Zadnje čase izdelujem bolj športne avtomobile preden se mi bo ljubilo narediti moj najljubši avto.Avto številka 1 je Nissan Skyline R34 ki ga mora gotovo poznati vsak ki je gledal film 2Fast & 2Furious ki ga izdelujem v programu 3D Studio Max 7 ali na kratko 3dsmax.Avo lahko vidite na drugi sliki.Sem še začetnik v 3dsmax ampak gre kar dobro.Avto številka 2 ki ga izdelujem oz. ga bom pretvoril pa je Lancia Delta HF Integrale.Avto je iz PC igre Need For Speed Pro Street in ga bom spravil v zelo znano igro GTA San Andreas ki ga bo mogoče "dol potegnit" tudi tukaj na blogu.Če vas zanima kaj sem za to uporabil in tudi stalno uporabljam programe: Zanoza Modeler ali ZModeler 2.1.0 da spravim avtomobile v GTA in z njim tudi kaj pretvorim,potem za teksture rabim Adobe Photoshop CS3 in TXD Workshop da spravim vse teksture v igro,potem pa uporabim še kakšen stari znan Notepad za spreminjanje lastnosti,barv,"tuninga" in drugih možnosti za avto v igri in da spravim vse skupaj v GTA potrebujem še IMG Tool 2.0.Torej tukaj je še ena slika od te Lancie.V igri bo približno enem tednu ali prej ker nimam veliko časa.Avto je na prvi sliki.

1 komentar:

Gregor Krašnja pravi ...

Tole je pa noro dobr videt. ;)